رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

همزمان با سالروزآزادسازی خرمشهر:

زنگ مقاومت در مدارس نمین طنین انداز شد

در سالروز فتح ارزشها و آزادی خرمشهر عزیز ، گلبانگ ایثار و مقاومت در کلیه مدارس شهرستان نمین و به طور نمادین با حضور مسئولین شهرستانی در دبستان امام علی (ع) نواخته شد.

به گزار خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،امام جمعه شهرستان نمین با تبریک این روز خجسته ، خرمشهر را نماد عزت ، وحدت و انسجام ملی دانست که همه مردم ایران به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت آزادسازی پاره تن این کشور بسیج شدند و دشمن بعثی را با خفت و خواری از حریم ایران اسلامی بیرون کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عظیم اسدزاده افزود : انتقال ارزشهای انقلابی و دینی به دانش آموزان امروز مصداق بارز جهاد تبیین است که بایستی با استفاده از ظرفیت های معلمان و دلسوزان جامعه به درستی صورت گیرد تا با اگاهی و بصیرت در جهت دفاع از انقلاب اسلامی و کیان میهن عزیزمان آمادگی لازم را داشته باشند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین با بیان اینکه در آزادسازی خرمشهر دست خدا بر ملت ایران آشکار شد بطوریکه دشمن نتوانست در مقابل ایمان و ایثار رزمندگان سلحضور مقاومت نماید و فرار را بر قرار ترجیح داد.

انوش جعفری خانقاه گفت : امروزه خرمشهرهای دیگری در راه است که بایستی با بصیرت و با تبیین منویات رهبر فرزانه انقلاب و توجه به داشته ها و خدمات ارزنده و بی نظیر جمهوری اسلامی ایران نسبت به تربیت نسل مومن ، انقلابی و متخصص همت گمارد تا با تبعیت از ولی فقیه هیچ آسیبی به این مملکت وارد نشود.

در ادامه پس از اجرای سرود سلام فرمانده و دکلمه دانش آموزی ، گلبانگ ایثار و مقاومت طنین انداز شده و از نمایشگاه و یادمان مدرسه امام علی (ع) نیز بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات