رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اوقات شرعی

به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲:

پیام تسلیت فرماندار شهرستان نمین

طیب امینی فرماندار شهرستان نمین به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام الهی ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نمین متن پیام به شرح زیر است؛

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

در ادامه این پیام آمده است؛

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دِین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

اینجانب ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١۵ خرداد، وعرض تسلیت به آزادی خواهان وحق جویان جهان وملت سلحشور ایران اسلامی و مردم ولایی و شهید پرور شهرستان نمین ، امیدوارم بتوانیم پاسدار آرمانهای والای امام راحل و خون پاک شهدای والامقام باشیم و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری و اجرای برنامه های مدبرانه دولت انقلابی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نمائیم.

طیب امینی
فرماندار شهرستان نمین

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات