رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

طی مراسمی در فرمانداری نمین:

فرمانده مرزبانی شهرستان نمین معارفه شد

شهرستان نمین با داشتن ۶۰ کیلومتر مرز یکی از مناطق مناسب مرزبانی استان اردبیل است که همواره مرزداران غیور آن سعی می‌کنند پشتیبانی‌های لازم را از نیروهای مرزبانی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج، مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی شهرستان نمین با حضور امام جمعه، فرماندار، جانشین فرمانده مرزبانی استان،فرمانده هان نظامی،انتظامی و جمعی از مسئولین در محل سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان نمین با قدردانی از تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی منطقه نمین گفت: با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح و مشارکت مردم، امروز امنیت و آرامش مثال زدنی در شهرستان حاکم است.

علی سیفی جانشین فرمانده مرزبانی استان، مرز شهرستان نمین با جمهوری آذربایجان را مرز ایمن و آرام توصیف کرد و ادامه داد: با کمترین تنش مرزبانان در این منطقه انجام وظیفه می‌کنند و سعی و تلاششان بر این است تا بهترین شرایط امنیتی را برای استان و کشورمان به ارمغان بیاورند.

وی اضافه کرد: شهرستان نمین با داشتن ۶۰ کیلومتر مرز یکی از مناطق مناسب مرزبانی استان اردبیل است که همواره مرزداران غیور آن سعی می‌کنند پشتیبانی‌های لازم را از نیروهای مرزبانی انجام دهند.

امینی فرماندار نمین در جریان برگزاری این مراسم مطالبی در خصوص تعامل و همکاری همه جانبه مردم و سازمان ها،امنیت کامل مرز شهرستان نمین  و استفاده از دانش و تکنولوژی روز به منظور مرزبانی از این مرز بیان نمود

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ صادق یارجهانی تشکر و قدردانی و سرهنگ ابراهیم نعمتی به عنوان فرمانده هنگ مرزی شهرستان نمین معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات