رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

دادستان اردبیل پس از بازدید از معادن عنبران عنوان کرد ؛

بهره‌برداران معادن بخش عنبران نمین مکلف به رفع دغدغه‌های مردم منطقه شدند

دادستان اردبیل در بازدید از معادن بخش عنبران شهرستان نمین، بهره‌برداران را مکلف کرد نسبت به رفع مشکلات و نگرانی‌های مردم تا پایان تیرماه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از ایرنا ، سید عبدالله طباطبایی پس از بازدید از معادن عنبران در جلسه شورای اداری شهرستان نمین گفت: در پی وصول برخی گزارشات و شکایات مردمی در خصوص نحوه استحصال و استخراج از معادن بخش عنبران شهرستان نمین به همراه تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی ، بازدید جامعی از معادن این منطقه صورت گرفت.

وی اضافه کرد: بنا به نظر کارشناسان و مسئولان مربوطه، مشخص شد اقدام خلاف قانونی در زمینه صدور مجوز و سایر اقدامات مربوط به نحوه و میزان بهره‌برداری از این معادن صورت نگرفته است اما در زمینه استحصال از جانب برخی بهره‌برداران خصوصی کج سلیقگی‌هایی صورت گرفته است.

طباطبایی یادآورشد: مقرر گردید بهره برداران مکلف شوند مشکلات، معضلات و نگرانی‌های مردم این مناطق را تا پایان تیرماه مرتفع نمایند.

دادستان اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین در این زمینه دادستان محترم شهرستان نمین ماموریت یافت تا گزارش اصلاح امور تا رفع کامل دغدغه‌های اهالی بخش عنبران را به صورت کتبی به مرکز استان ارسال نماید.

اخبار مرتبط

نظرات