- یکشنبه 5 تیر 1401 - 22:09
- کد خبر : 4177
- اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » نمین

بخشدار مرکزی نمین منصوب شد
با حکم استاندار اردبیل بخشدار مرکزی نمین منصوب شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل ویلکیج، آئین معارفه صابر عباسی، بخشدار بخش مرکزی شهرستان نمین و تکریم یوسف کریمی بخشدار سابق عصر یک شنبه با حضور فرماندار، معاون فرمانداری و مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان نمین در این آئین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یوسف کریمی بخشدار سابق در این مدت، انتصاب صابر عباسی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی را به وی تبریک گفت.
وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در بخش مرکزی و گفت: افرادی که مسئولیت قبول میکنند باید سیاستهای دولت سیزدهم را اجرا کنند.
امینی با تاکید بر اینکه دولت حال حاضر دولت مردمی است و بیشتر مسئولیتها را باید به مردم واگذار کنیم افزود: مسئولان نمایندههای نظام هستند و حق ندارند با جوابهای سربالا مردم را ناامید کنند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: از بخشدار جدید انتظار داریم حضور خود را در بخشداری به ساعت کاری محدود نکند و به صورت شبانه روزی به مردم خدمت کند.
انتهای پیام/
نظرات