رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

با حضور امام جمعه جدید شهرستان نمین:

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال ۱۴۰۱

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با حضور اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه تشکیل گردید .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان و رئیس شورای فرهنگ عمومی، ضمن خیر مقدم به اعضاء گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید با تمام همت خود در جلسات شرکت کنند و جلسات تشریفاتی نباشد.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی محیطی برای سیاست گذاری فرهنگی است و باید آسیب شناسی کنیم، همه ادارات هم باید نسبت به برنامه های اعتلای فرهنگی اهتمام داشته باشند و با هماهنگی شورا نسبت به برنامه های تعیین شده اقدام نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نمین نقش خانواده ها ، مدارس ، دانشگاهها و دستگاههای فرهنگی را برای ترویج فرهنگ اسلامی بسیار مهم توصیف کرد .

در این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمین و دبیر شورای فرهنگ عمومی عنوان نمود : فرهنگ در سالهای بعد از انقلاب در صدر موضوعات مورد توجه مدیران بوده و همواره بر اهمیت ، ضرورت ، مشکلات و عوارض فرهنگی توجه و تاکید شده است و در راس همه این تاکیدات رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری قرار دارد .

مرتضی بالار اظهار کرد : مدیریت و هدایت وضع فرهنگ عمومی جامعه بدون شناخت دقیق وضعیت موجود ، تعیین هدف ، طراحی وضعیت مطلوب ممکن نیست از طرفی از ترکیب اعضای این شورا که تقریبا تمامی نهادهای موثر در حوزه فرهنگ عضو این شورا هستند توقع حضور آگاهانه ، فعال و هماهنگ در تمام عرصه های فرهنگی است که علاوه برهمفکری و همدلی درون اعضاء نیاز به مشورت با صاحب نظران ، اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران مراکز فرهنگی وهنری دارد .

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات