رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

جشن غدیریه با عنوان کاروان امید و شادی با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر نمین توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نمین گفت:برگزاری مراسم های تبیینی غدیر مورد نیاز جامعه است که این مهم به خوبی در برنامه های اجرایی دهه امامت و ولایت شهرستان لحاظ شده که جای تقدیر دارد.

وی برگزاری جشن های فرهنگی با رویکرد شادی و امید را گامی مثبت در راستای نشاط اجتماعی برشمرد و افزود: این جشن و فرهنگ سازی فرصت مغتنمی برای شناساندن پتانسیل های مثبت جوان و فعالان فرهنگی و هنری و روحیه جمعی مردم پر تلاش این شهرستان است.

هنرور با اشاره به ظرفیت فرهنگی شهرستان نمین اظهار داشت: همدلی و همسویی مسئولان و مردم در کنار هم برای ارتقای روحیه مثبت در بین جوانان الزامی است و بسترهای لازم باید از طریق خانواده ها و متولیان فرهنگ و هنر شهرستان تامین شوند.

مرتضی بالار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت:دهه امامت و ولایت پر از درس های فراوانی است که باید با استفاده از آنها به اهمیت این رویداد بزرگ دینی و تاریخی در دین اسلام پی برد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با اشاره به وجود مسائل و آسیب های اجتماعی و افزایش ناامیدی در جامعه گفت؛ جامعه امروز بیش از پیش به اجرای برنامه های نشاط آور نیاز دارد و لازم است با توجه به وظیفه مندی خود در این مسیر برنامه ریزی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه منظور از شور و نشاط اجتماعی، ولنگاری نیست افزود؛ نشاط اجتماعی قالب دارد و باید در چارچوب فرهنگ اسلامی و هنجارهای جامعه باشد.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه فرهنگی و هنری شهرستان نمین تقدیر بعمل آمد.

اخبار مرتبط

نظرات