رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اوقات شرعی

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل :

مجتمع فرهنگی و هنری نمین تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نمین در صورت تأمین اعتبار موردنیاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از ایسنا، علی یوسف‌زاده ۱۵ مرداد در بازدید از این پروژه تصریح کرد: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نمین در سال ۱۳۹۳ با زیربنای ۹۲۰ مترمربع در شهرستان نمین احداث شده ولی به دلیل مشکلات تأمین اعتبار با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد متوقف شده بود تا اینکه در سفر رئیس‌جمهور با تأمین و تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال پروژه از سال ۱۴۰۱ با انتخاب پیمانکار جدید مجدداً” عملیات اجرایی پروژه آغاز شد.

مجتمع فرهنگی و هنری نمین تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

وی گفت: هم اکنون کارهای مربوطه به سفت‌کاری، نما، نصب درب و پنجره این پروژه به اتمام رسیده و در حال اجرای عملیات نازک‌کاری و تأسیسات است که در صورت تأمین اعتبار می‌تواند تا آخر سال جاری تحویل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: پروژه فرهنگسرای نمین یک ساختمان فرهنگی و هنری در ۲ طبقه طراحی شده و از نظر توسعه فرهنگ و هنر می‌تواند باتوجه‌به وجود کاربری‌های متعدد از جمله سالن همایش با گنجایش ۳۰۰ نفر و همچنین با برگزاری کلاس متعدد آموزشی و فرهنگی در منطقه مؤثر واقع خواهد بود.

یوسف‌زاده به مشخصات و کاربری‌های فرهنگسرا اشاره کرد و گفت: در طبقه همکف ۶۶۶ مترمربع با سالن انتظار، کلاس آموزش، اتاق اداری، خدماتی، سالن اجتماعات، اتاق گریم و انبار بوده و در طبقه اول ۲۱۳ مترمربع با اتاق اداری، کلاس آموزش، اتاق کنترل، تدارکات و لابی است.

وی ادامه داد: طبقه زیرزمین ۲۵.۷۷ مترمربع دارای موتورخانه با سیستم حرارت مرکزی است .

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل تأکید کرد: این پروژه فرهنگی در صورت تأمین اعتبار به مبلغ ۴۰  میلیارد ریال در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات