رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

اوقات شرعی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سالن تخصصی رزمی قهرمان صبری در آبی بیگلو آماده بهره بردای است

اکبر ورودی در بازدید از اماکن ورزشی نمین از آماده بهره بردای سالن تخصصی رزمی قهرمان صبری در آبی بیگلوخبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان به همراه صالحیان رئیس دفتر فنی اداره کل و عوض نخست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین از اماکن ورزشی شهر ابی بیگلو چمن مصنوعی،مینی فوتبال،سالن چند منظوره آبی بیگلو و سالن ورزشی بخش عنبران بازدید کردند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این بازدید از تکمیل سالن تخصصی رزمی قهرمان یوسف صبری شهر آبی بیگلو خبر داد و گفت:این سالن تخصصی آماده بهره برداری می باشد که تلاش خواهیم کرد در ماه های آتی این سالن را مورد بهره برداری و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

ورودی در بازدید از سالن چند منظوره شهر آبی بیگلو افزود: این سالن چند منظوره برای تعمیرات اساسی نیاز به تامین اعتبارات دارد که با بررسی های لازم بهسازی و بازسازی وتامین اعتبارات لازم این امر مهم هم انجام خواهد.

وی در خصوص زمین چمن مینی فوتبال آبی بیگلو اضافه کرد: این زمین فوتبال ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با پیمانکار پروژه در خصوص بهره برداری آن رایزنی خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل در ادامه ازسالن ورزشی بخش عنبران بازدید کرد و تصریح کرد: سیستم روشنایی این سالن ورزشی نیاز به اصلاح و تکمیل داردکه دستورات لازم برای مرتفع کردن این موضوع داده شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات