رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

اوقات شرعی

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه استان اردبیل :

امروز بصیرت دهی رهبر انقلاب مانع برای توطئه های دشمنان است

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس جلسه مجمع بسیج شهرستان نمین در محل سالن شبکه بهداشت و درمان این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نمین،سردار محمدی اصل فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان عاشورایی ایران اسلامی است گفت: ایمان عمیق و خودباوری این رزمندگان بود که جرات پیدا می‌کردند با یک کلاش در مقابل تانک های دولت بعثی عراق جنگ کنند.
وی با بیان اینکه رزمندگان ما به تاسی از سرور و سالار شهیدان پا به میدان گذاشتند تا از ارزش های دین مبین اسلام پاسداری نمایند، افزود: مساله حجاب یکی از مهم ترین ارزش های دین اسلام است و امروز نه تنها نیروی انتظامی بلکه ملت ایران اسلامی این ارزش را حفظ خواهند کرد.
وی در ادامه مساله فوت مرحومه مهسا امینی را یادآور شد و گفت: دشمنان قسم خورده ملت ایران اگر در سیاست‌های مربوط به ترویج بی حجابی و بی عفتی و اندلسی کردن محیط جامعه اسلامی و انقلابی ایران ناکام، ماندند بخشی از آن را مدیون تلاش‌های بی وقفه و موثر پلیس امنیت اجتماعی و اخلاقی بوده و هستیم و این باعث کینه شتری آنان نسبت به گشت ارشاد شده است.
فرمانده سپاه استان در ادامه با بیان اینکه حساب اغتششاشگران از مردم جداست، افزود: این آشوبگران و لیدرهای آنان همچون علف های هرز هستند و باید هرچه سریعتر از مردم جدا شوند.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بصیرت مردم در فتنه اخیر خطاب به مردم حسینی استان اردبیل گفت؛ مراقب فرزندان خود باشید تا مبادا گول دشمنان نظام و انقلاب را نخورند چرا که امروز این انقلاب با هیچ احدی شوخی ندارد و این آشوبگران از خشم انقلابیون خلاصی نخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات