رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اوقات شرعی

گلبانگ شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در آموزشگاه های شهرستان نمین و بطور نمادین در دبستان هیات امنایی آزادگان نمین با حضور مسئولین شهرستانی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج ، زنگ مهر و مقاومت همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان و به صورت نمادین در آموزشگاه شرف نمین طنین انداز شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس از دانش آموزان خواست فرصت به وجود آمده را مغتنم شمرده و در جهت رشد علمی و معنوی خود به صورت مجدانه تلاش نمایند.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین با بیان اینکه آینده این انقلاب متعلق به این دبستانی ها است جشن شکوفه ها و ورود دانش آموزان پایه اول ابتدایی را بعد از دو سال بیماری منحوس کرونا یک رخداد مبارک خواند.

مهندس طیب امینی افزود : حضور پرنشاط دانش آموزان ، همراهی اولیاء و استقبال خوب معلمان و مدیران و آمادگی مدارس برای پذیرایی از دانش آموزان نویدبخش سالتحصیلی موفق و موثر است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز طی سخنانی با بیان اینکه ۵۰۴ نفر دانش آموز پایه اول ابتدایی در ۶۵ مدرسه وارد کلاس های درسی می شوند از آمادگی پذیرش مناسب و مطلوب در کلیه مدارس شهرستان خبر داد.

انوش جعفری خانقاه گفت : با برنامه ریزی بعمل آمده به جهت حساسیت و اهمیت پایه اول ابتدایی سعی شده است از همکاران برجسته و ماهر برای کلاس اولی ها در نظر گرفته شود که با تخصصی کردن معلمان پایه اول ابتدایی ، شاهد ارتقاء کیفیت آموزشی در سطح شهرستان خواهیم بود.

در ادامه با حضور مسئولین شهرستانی زنگ شکوفه ها نواخته شد و دانش آموزان با استقبال حاضرین با دریافت کتاب های درسی و هدیه ویژه از سوی مدرسه وارد کلاس های درسی شدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات