رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در آستانه بازگشایی مدارس آیین توزیع تجهیزات مدارس شهرستان نمین با حضور مسئولین برگزار گردید.

در این مراسم فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین با تشکر ویژه از ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان و پیگیری خوب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نمین در جلب و جذب این وسایل آموزشی ، کمک آموزشی ، این اقدام را در نوع خود کم نظیر عنوان کرد.

مهندس طیب امینی گفت : بدون شک برخورداری مدارس از امکانات مناسب در رشد و ارتقاء کیفیت آموزشی و تربیتی موثر واقع خواهد شد و سعی همه بر آن است که به مرور در تامین نیازهای ضروری مدارس اقدام فوق العاده صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز با بیان اینکه در سال های اخیر باتوجه به تغییرات حاصله در کتاب های درسی ، امکانات و وسایل آموزشی مدارس در حال تکمیل است ، از ادامه روند برخورداری این مدارس از تجهیزات نوین خبر داد.

انوش جعفری خانقاه افزود : با تلاش های صورت گرفته و با عنایت مسئولین استانی و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی این تجهیزات تامین و در آستانه بازگشایی مدارس تحویل آموزشگاه های سطح شهرستان می گردد.

گفتنی است این تجهیزات در قالب کاروان با شعار مهر نبوی و علوی در دولت مردمی و انقلابی به ارزش ۲ میلیارد تومان تامین شده است.

اخبار مرتبط

نظرات