رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت محور نمین-عنبران و سه راهی عنبران-جید

همزمان با هفته وحدت عملیات اجرایی پروژه بهسازی و آسفالت محورنمین- عنبران و سه راهی عنبران –جید با حضور امام جمعه اردبیل ،استاندار اردبیل وسایر مسئولان استانی آغازشد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از پایگاه روابط عمومی اداره راه وشهرسازی استان اردبیل،مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه مسیر پروژه از میدان شمالی شهر نمین به سمت جید و عنبران آغاز می شود گفت: طول پروژه ۱۲ کیلومتراست که همزمان با هفته مبارک وحدت این پروژه مهم با تلاش راهداران اجرا می شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه بخشی از نقطه شروع تا روستای جید با طرح جدید از مسیر روستایی به راه فرعی درجه یک ارتقا خواهد یافت تصریح کرد:بخش دیگری از مسیر از سه راهی عنبران به سمت عنبران که در سالیان گذشته عملیات بازسازی سواره رو در آن انجام شده در طرح جدید شانه در طرفین به مسیر اضافه و رویه مسیر نیز روکش آسفالت اجرا خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل برآورد اولیه پروژه را ۶۲۴ میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان شد:۸۱۱ میلیارد ریال مبلغ قرارداد است و اعتبار اولیه طرح نیز ۴۰۰ میلیارد ریال با مشارکت ایمیدرو انجام می شود.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل مدت پیمان این پروژه را ۱۸ ماه برشمرد و اعلام کرد:کل دو مسیر فوق دارای ۹ ابنیه تعریضی و ۱۳ ابنیه احداثی است که تلاش می کنیم با استفاده از توان پیمانکار این پروژه مهم طی ۱۲ ماه به سرانجام برسد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از انجام ۵۹ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری،۴۶ هزار متر مکعب عملیبات خاکریزی،۷۸ هزار کیلوگرم آرماتور گذاری و ۲۰ هزار تن آسفالت ریزی برای این پروژه خبرداد و اظهار کرد:با بهره برداری از این پروژه در موعد مقرر شاهد تسهیل در تردد اهالی عنبران و ارتقای ایمنی مسیر خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات