رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

افندی مرادی گفت: تفرقه و اختلاف موجب تخریب جایگاه ارزش های اجتماعی در جامعه می شود و باید به عنوان یک امت واحد اسلامی زمینه های وحدت و همگرایی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ویلکیج  به نقل از شبستان سید یاور مرادی اظهار داشت : پیامبر مکرم اسلام با معرفی دین مبین اسلام راهی راست و حقیقت را به ما نشان داد و هر گونه تخطی از این مسیر مورد ضلالت و گمراهی خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) تصریح کرد: متاسفانه دشمنان تلاش می کنند تا زمینه های این گمراهی و اختلاف را در بین اهل تسنن و تشییع ایجاد کنند اما مسلمانان باید با تاسی از کتاب الهی قرآن کریم به آرمان های قرآن کریم پایبند باشند.

وی اعلام داشت: تفرقه و اختلاف موجب تخریب جایگاه ارزش های اجتماعی در جامعه می شود و باید به عنوان یک امت واحد اسلامی زمینه های وحدت و همگرایی را فراهم کنیم.

افندی مرادی تاکید کرد: اختلاف و دشمنی قطعا به بدنه امت اسلامی ایران ضدمه خواهد زد و باید این زنگ خطر را به خوبی بشنویم و مراقب باشیم که در میدان توطئه دشمنان بازی نکنیم.

امام جمعه اهل سنت عنبران افزود: تجزیه ایران اسلامی خیال خام دشمنان اسلام و انقلاب است که هیچگاه این مسئله تعبیر نخواهد شد و اجازه نخواهیم تا آشوب های بیش از این موجب ضرر و زیان به کیان کشور شود.

افندی یادآور شد: رژیم جعلی و جبار صهیونیستی همیشه به دنبال اختلاف افکنی و تفرقه در بین مسلمانان بوده و همچنان هست و این هوشیاری و آگاهی باید در بین مسلمانان باشد که دشمنان از این مسئله همیشه سواستفاده می کنند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

نظرات