رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین، زنگ هفته پژوهش در دبستان امام علی (ع) نمین به صدا درآمد

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نمین با بیان اینکه پشتوانه ای بالاتر از پژوهش در موفقیت و تحقق برنامه ها وجود ندارد ، به ضرورت امر تحقیق و پژوهش اشاره و بر تشویق دانش آموزان به فعالیت های پژوهشی تاکید کرد.

مهندس طیب امینی افزود : همه ما وظیفه داریم در توسعه فرهنگ پژوهش و تحقیق تلاش کنیم که در این زمینه معلمان در صف اول بوده که با تربیت نیروی انسانی محقق و پژوهشگر آینده این کشور را تضمین و شاهد رشد و تعالی در همه زمینه ها باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز در ادامه با اشاره به اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جایگاهی ویژه برای پژوهش در نظر گرفته شده است افزود : توسعه ظرفیت پژوهش و نوآوری، استفاده از ظرفیت های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین مدیران و مربیان و تامین پژوهشگر مورد نیاز تعلیم و تربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب، ایجاد شبکه فعال پژوهشی از جمله ظرفیت های موجود در سند تحول بنیادین است.
انوش جعفری خانقاه یکی از مهمترین چرخش های زیر نظام پژوهش و ارزشیابی سند تحول بنیادین را چرخش از نگاه جزیی‌نگر به نگاه آینده نگر و کلی نگرانه بیان کرد و گفت : برای مواجهه سازنده با چالش‌های نظام تعلیم و تربیت چرخش از تمرکز بر روش های کمی در پژوهش به تنوع و کثرت در روش‌های پژوهش و جاری و ساری شدن پژوهش در تمامی سطوح آموزش و پرورش باید انجام شود.

گفتنی است در این مراسم ، نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد و از دانش آموزان پژوهشگر با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است ۱۵۰ جلد کتب کمک درسی که از طرف موسسه مردم نهاد رشد به آموزش و پرورش شهرستان نمین اهدا گردیه است ، رونمایی بعمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات