رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

در استقبالی بی نظیر در شهرستان نمین:

شهید گمنام در عنبران شکوهمند تشییع شد + عکس

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس از شهدای عملیات خیبر در شهر عنبدان بعد از استقبال بی نظیر مردم بخش ویلکیج و شهر نمین در شهر ملی گلیم عنبران تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، ظهر امروز (چهارشنبه) پیکر شهید گمنام دفاع مقدس ۲۲ ساله از شهدای عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون در شهر عنبران تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر پیکر مطهر شهید گمنام نماز اقامه کرد و اهالی شهر مرزی و سنی نشین عنبران از میدان محمد رسوا الله این شهر شهید را تشییع کردند و در محل جنب اداره صنایع دستی و خانه گلیم عنبران به خاک سپردند.

«سید یاور مرادی» امام جمعه شهرعنبران در این مراسم، ضمن تشکر از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در خصوص پی گیری روند تخصیص شهید گمنام به شهر عنبران، شهدا را سرمایه های معنوی جامعه دانست و بر استفاده معنوی اهالی عنبران از حضور شهید گمنام در این شهر تأکید کرد.

وی ضمن اشاره به وحدت میان اهل تسنن و شیعه در شهرستان نمین گفت : شهید گمنام مایه برکت و روزی در این منطقه خواهد شد و ما خواستاریم تا عنوان شهید والامقام به شهید وحدت معرفی شود، چرا که مردم ما امروز نشان دادند که همه چه شیعه و چه سنی در کنار هم تا پای جان با ولایت هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات