رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز جهانی مقاومت برگزار شد؛

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی‌ماه و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون های شهرستان نمین

* کانون دولت‌آباد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دولت‌آباد در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را در معرفی شخصیت سردار دل‌ها، برگزار کرد. کریم اصلانزاده مربی مسوول در ابتدای برنامه کریم اصلانزاده مربی مسوول مرکز با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرماندهی شجاع، قهرمانی دلسوز و […]

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون دولت‌آباد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دولت‌آباد در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را در معرفی شخصیت سردار دل‌ها، برگزار کرد.

کریم اصلانزاده مربی مسوول در ابتدای برنامه کریم اصلانزاده مربی مسوول مرکز با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فرماندهی شجاع، قهرمانی دلسوز و مسوولی مردمی و ساده زیست بود، به معرفی ایشان پرداخته و در ادامه به بیان رشادت‌ها و مجاهدت‌های وی در طول جنگ تحمیلی و مبارزه با داعش پرداخت.

شایان‌ذکر است، تهیه و پخش نماهنگ از زندگی‌نامه ایشان، ساخت کاردستی کبوترهای کاغذی و نگارش دل‌نوشته بر روی آن، معرفی وقایع و ایام، معرفی کتاب در مورد مفهوم ایثار و از خودگذشتی از دیگر فعالیت‌های مرکز در این روز بود.

برپایی ایستگاه نقاشی نیز یکی دیگر از برنامه های کانون دوات آباد در سالروز شهادت سردار دل‌ها بود که با هدف ارج نهادن به مقام شامخ این شهید و آشنایی اعضای کودک با شخصیت ایشان، برگزار گردید.

گرامیداشت یوم الله نهم‌دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها در کانون استان اردبیل

* کانون نمین

ویژه برنامه‌ سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای اعضای کودک و نوجوان در مرکز نمین اجرا شد.

در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین،  فعالیتهای فرهنگی و هنری و ادبی خود را با نصب بنر در سر درب اداره، فضاسازی سالن مطالعه ی مرکز و تهیه ی پانل دیواری معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام و… برای اعضای کودک و نوجوان مرکز در این راستا آغاز کرد.

زهرا فرج‌زاده، مربی مسوول مرکز با معرفی شخصیت شهید سلیمانی در پانل دیواری، به منظور توجه و ترغیب و تشویق اعضا به شناخت شخصیت های بزرگ و سرنوشت ساز کشور ایران، از جمله این شهید بزرگوار ، از رشادت ها، فداکاری ها و تلاش های ایشان برای اعضا صحبت کرده و از کودکی تا شهادت این انسان بزرگ و فداکار را خلاصه وار برای آنها در این پانل توضیح داد.

همچنین در سالن آمفی تئاتر مرکز، فیلم و کلیپی از معرفی شخصیت سردار سلیمانی از کودکی تا شهادت، برای اعضا پخش شده و در پایان، اعضا با همراهی مربی هنری مرکز، تمثال شهید سلیمانی را نقاشی کرده و ب نگارش متنی کوتاه، حرف دل خود تقدیم سردار دلها کردند.

اخبار مرتبط

نظرات