رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

محکومیت اهانت «شارلی ابدو» به رهبر معظم انقلاب

توهین به مقام معظم رهبری نشانگر حقارت و پستی چهره استعماری فرانسه است

سید یاور مرادی امام جمعه عنبران اهانت مجله شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب را در خطبه های نماز جمعه طی بیانیه ای محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، امام جمعه شهر عنبران طی بیانیه ای توهین فرانسه و مجله  شارلی ابدو به ساحت مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر میباشد…

توهین به مقام معظم رهبری نشانگر حقارت و پستی چهره استعماری فرانسه است که مجله لجن پراکنی همچون شارلی ابدو را سخنگوی خود قرار داده است

دشمنان اسلام و انقلاب برای اینکه چهره اسلام و مسلمانان و حضرت آیت الله خامنه ای را که انقلاب اسلامی را رهبری می کند و دست استعمارگران را از ثروت های ایران اسلامی و دیگر کشور ها کوتاه کرده است را در بین ملت ها خراب کنند به هر حربه ای دست میزنند اما غافل از اینکه خداوند از اسلام و مسلمین و بزرگان اسلام محافظت میکند و روز به روز دین اسلام در جهان بیشتر از گذشته رشد میکند.

این شغال صفتان هر بار خواسته اند با چنین رفتار های توهین آمیزی از مسلمانان و انقلاب اسلامی باجگیری کنند  تا هزینه های ورشکستگی خود را تامین کنند با بیداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی مواجه شده اند که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده اند.

اسلام و بزرگان اسلام خصوصا مقام معظم رهبری  شان و منزلتی در جهان پیدا کرده است که چنین بی اخلاقی های سیاسی و به دور از جامعه انسانی که بیشتر نشانگر ذات حیوانی آنهاست نمیتواند چهره ایشان را در جامعه جهانی تخریب کند ، بلکه بر محبوبیت  ایشان در بین ملت های آزاده افزون میشود.

اینجانب ضمن محکومیت توهین به مقام معظم رهبری امیدوارم که این توهین بی جواب نخواهد ماند.

سید یاور مرادی

امام جمعه شهر عنبران

۲۳/۱۰/۱۴۰۱

اخبار مرتبط

نظرات