رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

فرماندار شهرستان نمین گفت: مدیران و روسای بانک‌ها در این شهرستان تا جایی که می‌توانند برابر قوانین و دستورالعمل‌ها، در پرداخت تسهیلات به مردم سخت‌گیری نکنند و در روند پرداخت‌ها تسهیل‌گری کنند.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، طیب امینی فرماندار شهرستان نمین روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با موضوع بررسی موانع و مشکلات ایجاد اشتغال و تسهیلات بانکی اظهار داشت:از بانک‌ها انتظار می‌رود درخصوص پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال بیشتر همکاری کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها پرداخت تسهیلات در زمینه‌های مختلفی همچون ازدواج، فرزند آوری، اقشار کم‌درآمد، حوزه‌های اقتصادی، ودیعه مسکن و وام‌ها و تسهیلات خوداشتغالی را در مصوبات خود دارند افزود: دولت با اصلاح برخی فرآیندهای بانکی، در تلاش برای جلب هر چه بیشتر رضایت مردم است.

امینی جلب رضایت‌مندی مردم و برگرداندن دوباره اعتماد مردمی را از جمله اهداف دولت سیزدهم عنوان و بیان کرد: با تلاش دولت در حوزه اشتغال تصمیمات جدی گرفته شده است که منوط به همکاری سازمان ها و بانک ها میباشد تا مردم بتوانند در کمترین زمان برای اخذ مجوز های کسب و کار و تسهیلات اقدام نمایند.

فرماندار نمین در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با بیان اینکه نباید با کم کاری حق مردم را ضایع کرد، گفت: وقتی دولت تسهیلاتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی اختصاص می‌دهد بانکها و دستگاه‌های متولی اشتغال باید تلاش کنند تا این تسهیلات در کمترین زمان ممکن و به سهولت در اختیار متقاضیان قرار گیرند.

وی اشتغال و تسهیلات بانکی را ۲ مطالبه مهم و جدی مردم شهرستان نمین عنوان کرد و گفت: در ده ماه گذشته بیش از یک هزار و ۸۶ مورد اشتغال در پنجره رصد اشتغال کشور ثبت شده است که ناگفته نماند بدلیل اختلال در سیستم سامانه اشتغال بیش از ۵۰۰ مورد نیز تا کنون اعلام وصول نگردیده است.

فرماندار نمین همچنین به شهروندان توصیه کرد برای ایجاد و توسعه تعاونی‌ها، مشاغل خانگی، بخش خصوصی و اشتغال پایدار در سامانه اشتغال ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات