رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین اعلام کرد:

صدور بیش از ۳۸ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از صدور ۳۸ هزار و ۲۶۸ برگ بارنامه در شهرستان نمین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی آزاد دربازدید از شرکت های حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه در ۱۰ ماهه گذشته ۹۲۷ هزار تن کالا از شهرستان نمین جابجا شده گفت:۲۴ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۸ هزار و۳۰۰ نفر مسافرنیز از شهرستان نمین به مقاصد مختلف جابجا شده ا ند تصریح کرد:۲ شرکت مسافربری دراین شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و خاطر نشان شد:با حضور ۴۴۰ مورد گشت راهداری در حریم تاکنون از ۹۶ مورد ساخت وساز غیرمجاز جلوگیری شده،۳۴ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۲۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثارتجاوز در حریم اقدام شده است.

آزاد خط کشی بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان را در ۱۰ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد:در این مدت در جهت ارتقای ایمنی راهها با استفاده از ۴ هزار تن آسفالت سرد و گرم راههای اصلی،فرعی و روستایی این شهرستان لکه گیری شده است.

وی در این مدت در جهت هموار سازی راهها  ازتسطیح و رگلاژ حدود هزار کیلومتر از حریم راههای شهرستان نمین خبردادو بیان کرد:راهداران ۹۱۵ کامیون عملیات ریزش برداری و۱۸ کیلومترنیز شانه سازی انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین نصب ۱ دهانه حفاظ پل، اصلاح و بازسازی ۱۳۵ شاخه گاردریل ، ایمن سازی تیر های روشنایی با دپو خاکریز ۷۶۰ مورد، رنگ آمیزی ۲۰۲ متر مربع ازسرعت کاهها ، جمع آوری و باز سازی ۵۲۸ عدد تابلوهای فرسوده ، شستشوی ۳۱ هزارو۲۶۰ عددتابلو ، پاکسازی ۱۸۵کیلومتر زباله  و حمل ۳هزار کامیون مصالح را از دیگر اقدامات راهداران در ۱۰ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با اشاره به اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین در راستای انجام وظیفه ذاتی خود در راهداری زمستانی نسبت به استقرا اکیپ های آماده باش در راهدارخانه حیران و راهدارخانه مرکزی (اداره شهرستان) به صورت شبانه روزی اقدام نموده گفت: راهداران از زمان شروع بارش ها ۱۰ هزار و ۷۵۰ کیلومترعملیات برفروبی و ۲هزارتن  نمک پاشی انجام داده و در اسرع وقت نسبت به بازگشایی راههای اصلی،فرعی و روستایی اقدام کرده اند.

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده داردافزود: از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی،  ۱۹۲کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

اخبار مرتبط

نظرات