رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

اوقات شرعی

در نخستین روز از دهه فجر و همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ، از آرم کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید والامقام استان، در شهرستان نمین رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، امام جمعه شهرستان نمین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به مفهوم فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: فجر به معنای روشنایی و شکافتن دنیای ظلمت و تاریکی است و مردم ایران برای تحقق مبانی توحیدی قیام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین اسدزادهبهترین راه گرامیداشت یاد شهدا را تداوم راهشان دانست و گفت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در اکثر وصایایشان ولایتمداری، انجام فرایض دینی و انقلابی بودن را مطرح می‌کنند و ادامه راه آنها امروز به مثابه ترویج این ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیزدر این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد : سال ۱۳۵۷، مردم در چنین روز و ساعتی در انتظار ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن بودند و همه مردم با وحدت، پای انقلاب آمدند.

انوش جعفری خانقاه با اشاره به اینکه امروز به برکت ایستادگی ملت دشمنان توان هیچ غلطی را ندارند، افزود : رمز پیروزی و اقتدار همیشگی جمهوری اسلامی در پیروی از ولایت فقیه و وحدت اقشار مختلف مردم است.

گفتنی است به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاورد های هنری دانش آموزان مدارس شهرستان نمین نیز برپا شد و مسئولین شهرستانی ضمن بازدید از نمایشگاه ، آرم کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید والامقام استان که توسط یکی از همکاران هنرمند طراحی شده بود ، رونمایی گردید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات