رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل:

تبیین و تشریح اهداف سازمان نیاز به همدلی، تعامل و هم افزایی دارد

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه بازدید دوره ای از شهرستانها در سفر به شهرستان نمین با طیب امینی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از  روابط عمومیاداره کل بهزیستی استان اردبیل، در این دیدار طیب امینی فرماندار شهرستان نمین ضمن ارج نهادن به خدمات ارائه شده از سوی بهزیستی در قبال افراد نیازمند و محروم جامعه بر لزوم تعامل، همفکری، آگاهسازی عمومی از فعالیتهای مورد نظر تاکید کرد وگفت: کارها و اموراتی که از سوی بهزیستی به مردم داده می شود کاملاً مشهود و واضح هستند و این خدمات در بین مردم عمومیت یافته اند.

فرماندار شهرستان نمین با بیان این مطلب که رفع هم و غم و دغدغه های مددجویان تحت پوشش باید سرلوحه امورات و وظایف تمامی دست اندرکاران باشد تصریح کرد: اقشاری که با بهزیستی در ارتباط هستند تماماً از نیازمندان و محرومانی هستند که دارای مشکلات متعدد و مضاعف هستند و بر همه ما لازم و ضروری است که نسبت به این امورات تعهد داشته ودر صدد رفع کامل آنها باشیم.

در ادامه رضایی مدیرکل بهزیستی استان هم با اشاره به برخی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده به افراد جامعه هدف خصوصاً ولی نعمتان شهرستان گفت: فعالیتها و خدمات سازمان بهزیستی قبل از تولد تا دوران سالمندی فرد را شامل می شود بطوریکه بسیاری از فعالیتهای سازمان کاملاً  در اذهان و یاد عموم مردم نقش بسته است و اکثر افراد از خدمات مستمر، غیر مستمر و دیگر موارد برخوردار می گردند.

 مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از طریق بهزیستی شهرستان نمین به مددجویان تحت پوشش گفت: راه اندازی خانه سالمندان،  احداث و واگذاری ۱۷ واحد مسکونی، اشتغالزایی مددجویان واجد شرایط، پرداخت مستمری به تعداد بیش از ۹۳۳ نفر از مددجویان، برخورداری بیش از ۵۰۰ نفر از سایر خدمات سازمان، از جمله اقداماتی هستند که با قوت و اهتمام بیشتر در حال انجام می باشند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد در صورت گسترش همکاری های بین بخشی، تعامل و هم افزایی با دستگاههای اجرایی شاهد کاهش درد وآلام نیازمندان و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر سطح آگاهی های اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات