رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

طیب امینی فرماندار نمین در بازدید از مراحل پایانی سد عنبران گفت: پروژه سد عنبران بعد از ۱۳ سال انتظار به زودی افتتاح میشود.

به گزارش خبرنگار ویلکیج طیب امینی باحضور در بخش عنبران از مراحل تکمیل نهایی سد عنبران با حضور امام جمعه و بخشدار عنبران بازدید کرد.
امینی طی حضور یک روزه خود در بخش عنبران همزمان با سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد در نماز جمعه بخش عنبران شرکت و از فعالان و مربیان قرآنی منطقه تجلیل بعمل آورد.
وی در این مراسم گفت: حضور نوجوانان و جوانان و دانش آموزان در مساجد که زیربنای فعالیت های فرهنگی و هنری از آن سرچشمه میگیرد میتواند ثمره پرورشی مناسبی برای آینده کشور و نظام داشته باشد.
امینی با اشاره به مشکلات  و کمبودهای زیرساختی مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم اعتبارات ویژه فرهنگی برای مساجد و فعالیت های فرهنگی تدارک دیده شده و ادارات نیز ملزم شده اند تا بخشی با عنوان اعتبارات فرهنگی برای فعالان این حوزه در نظر بگیرند.
امینی همچنین در بازدید از سد عنبران افزود: انشالله بعد از سالها انتظار با تکمیل نهایی دیوار سد عنبران به زودی آبگیری خواهد شد و امیدواریم این پروژه موجب خیر و برکت در این منطقه شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات