رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

صدیف بدری نماینده مجلس در شهرستان نمین گفت :عملیات اجرایی تونل دوم حیران از نیمه دوم فروردین ادامه می‌یابد

به گزارش خبرنگار ویلکیج، صدیف بدری بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه تونل دوم حیران در جاده اردبیل – آستارا ضمن ابراز تأسف از وقفه در عملیات اجرایی این طرح به‌دلیل اختلافات میان پیمانکار و اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان، اظهار کرد: اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان اردبیل برای انتخاب پیمانکار جدید و ادامه عملیات اجرایی تونل دوم حیران از ۱۵ فروردین به بعد، متعهد شد.

وی با اشاره به نقش مهم این پروژه در کاهش بار ترافیکی محور ترانزیتی و گردشگری اردبیل – آستارا، افزود: از نظر تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه مهم و استراتژیک تونل دوم حیران از محل اعتبارات ملی مشکلی نداریم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: انتظار داریم مسؤولان راه‌وشهرسازی استان اردبیل با عمل به تعهدات خود، این پروژه را به همراه راه‌های دسترسی آن تا پایان امسال به بهره‌برداری برساند.

تسریع پروژه‌های عمران شهری نمین با ۱۰ میلیارد اعتبار ملی اخذ شده

مهندس بدری در بازدید از پروژه‌های عمران شهری نمین که با همراهی شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر نمین و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت، ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری در استفاده بهینه از ۱۰ میلیارد اعتبار ملی اخذ شده در دو سال اخیر، در ارتباط با پیگیری رفع مشکلات و اخذ اعتبارات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌های شهری قول مساعد داد.

پروژه خیابان ساحلی نمین به طول یک کیلومتر به همراه دیواره سازی رودخانه همجوار، خیابان کشی در محدوده میدان جانبازان، کمربندی چهاربانده نمین به طول ۴ کیلومتر و همچنین زیرگذر ورودی غربی شهر نمین از جمله پروژه‌های عمران شهری مورد بازدید مهندس بدری و مسؤولان همراه در محدوده شهر نمین بود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین در محل در گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان موافقت نصب ۲۰ تیر چراغ روشنایی در پروژه خیابان ساحلی نمین را اخذ کرد و گفت: قیر رایگان مورد نیاز برای پروژه‌های شهرداری نمین را هم از محل اعتبارات بازآفرینی شهری پیگیر خواهم بود.

عکس و خبر : عادل برزگر

پایان پیام/

اخبار مرتبط

نظرات