رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

بهره برداری از دو مجتمع فرهنگی هنری نمین و عنبران در سال ۱۴۰۲

امیر رجبی گفت: به محض تکمیل مجتمع های فرهنگی و هنری شهرهای نمین و عنبران پیگیری های لازم جهت تجهیز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد گرفت

به گزارش خبرنگار ویلکیج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور در شهرستان نمین و بازدید از روند تکمیل مجتمع های فرهنگی و هنری گفت: اگر این پروژه ها افتتاح شود شاید بخش کوچکی از توقعات مردم شهرستان فرهنگی نمین برآورده شود و در صورت بهره برداری کامل مجتمع فرهنگی هنری اتفاقات خوبی برای شهرستان رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح این مجتمع مشکلات هنرمندان و مشکل نبود اداره شهرستان را رفع می‌کند ادامه داد: در حال حاضر هنرمندان بسیاری داریم که نیاز به سالنی برای تمرین و اجرا دارند اما متأسفانه به دلیل کمبود فضا این اتفاق به سختی می‌افتد اما با افتتاح این پروژه و سرمایه گذاری توسط دولت در این بخش می‌توانیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

رجبی  با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه فرهنگی هنری یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های اهالی فرهنگ و هنر شهرستان نمین است، گفت: انتظار داریم تصمیمات خوبی برای تکمیل و بهره برداری این مجتمع در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ توسط مسئولان گرفته شود.

با پیگیری مهندس بدری انجام گرفت؛
اختصاص ۳ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های فرهنگسرا در نمین و عنبران

مهندس بدری همزمان با حضور در شهرستان نمین با همراهی جمعی از مسؤولان شهری، شهرستان و استان در محل اجرای دو پروژه‌ فرهنگی و هنری در شهرهای نمین و عنبران حاضر شد و ضمن قرار گرفتن در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌های فرهنگی – عمرانی، در ارتباط با ضرورت تسریع در اجرای آن‌ها، نکات لازم را به پیمانکاران طرح‌های مذکور توصیه کرد.

در جریان این بازدید همچنین با پیگیری مهندس بدری از ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و به منظور تسریع در روند تکمیل دو پروژه فرهنگسرا، در مجموع حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار افزون بر اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل دو فرهنگسرای نمین و عنبران، به این پروژه‌ها اختصاص یافت.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام خواهیم داد تلاش می‌کنیم هر دو فرهنگسرا تا پایان تیر ماه امسال تکمیل و آماده تحویل باشد.

 

اخبار مرتبط

نظرات