رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

ایرج زمانداری بخشدار عنبران از ایجاد سایت گردشگری در کنار سد عنبران و مسیر گردشگری روستای عنبران علیا خبر داد

به گزارش خبرنگار ویلکیج، بخشدار عنبران اظهار داشت: همزمان با تکمیل سد معیشتی عنبران و به لحاظ قرار گرفتن این سد در مسیر گردشگری روستای عنبران علیا و پیکره سنگی بابا داود طرح توسعه گردشگری منطقه به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین ارجاع داده شده است که در صورت تایید از سرمایهگذاران برای این طرح دعوت بعمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی و گردشگری عنبران و حضور عده زیادی از گردشگران برای بازدید از پیکره سنگی باباداود و روستای نمونه گردشگری عنبران علیا و همچنین احداث سد معیشتی در این مسیر نعمت بزرگی برای منطقه میباشد و امیدواریم که با ایجاد سایت گردشگری در این مسیر باعث ایجاد اشتغال و شکوفایی برای اهالی منطقه شود.

بخشدار عنبران گفت : یکی از مهم ترین گام ها برای برنامه ریزی گردشگری، مکان یابی سایت های مناسب برای ارائه خدمات موردنیاز گردشگران است و در آینده نزدیک دریاچه سد عنبران، به عنوان یکی از جاذبه های زیبای گردشگری، هر ساله و به خصوص در ایام تعطیلات، گردشگران بسیاری را به خود جذب خواهد کرد.

پیکره سنگی بابا داوود عنبران در ۴۰ کیلومتری شهر اردبیل و در شهر عنبران واقع شده‌است. ارتفاع این پیکره بی نظیرحدود ۲۰ مترمی‌باشد. این پیکره به شکل انسانی که به روبرو نظاره گراست تشکیل شده‌است.

این پیکره شبیه مجسمه ابوالهول درمصرمی‌باشد. هرساله عده زیادی از گردشگران جهت دیدن این پیکره به شهر عنبران در شهرستان نمین مسافرت می‌نمایند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات