رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

شهردار نمین از برگزاری نهمین جشنواره گل‌های بابونه خبرداد و گفت: این جشنواره در سایت فندقلوی نمین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ویلکیج سید احمد موسوی  شهردار نمین ، از برگزاری نهمین جشنواره گل‌های بابونه خبرداد و گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی در سایت فندقلوی نمین برگزار می‌شود.

وی گفت: ۱۶ هزار هکتار جنگل فندقلو که دارای گونه‌های متنوع گیاهی، دارویی و مناطق بی نظیر طبیعی، دریاچه جنگلی، مراتع سرسبز و چشمه‌های زلال معدنی و صخره‌های منحصر به فرد است مقصد خوبی برای گردشگران به خصوص طبیعت‌گردان است.

شهردار نمین گفت: منطقه جنگلی فندقلو نمین، رویشگاه گونه بابونه سفید است که همه ساله در نیمه دوم خردادماه به گُل نشسته و دشت‌های خالی از درخت این منطقه، مملو از گل بابونه می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره گلهای بابونه در نیمه دوم خرداد برگزار خواهد شد به برنامه های جنبی این جشنواره مردمی اشاره کرد و گفت:جشنواره عکس، مسابقات تیراندازی، پخت آش و غذاهای سنتی از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

موسوی در پایان سخنان خود به وضعیتسایت گردشگری فندقلو اشاره کرد و گفت: بعد از ۱۳ سال بلاتکلیفی با تصویب طرح توجیهی شهرداری نمین در کمیته تخصصی منابع طبیعی استان و تایید سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در مرحله انعقاد قرارداد مستقل برای سایت گردشگری فندقلو هستیم.

تهیه خبر : عادل برزگر

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات