رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: متخلف قطع درختان جنگلی منطقه آبی بیگلو به پرداخت ۲۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از خبرگزاری مهر محمود قلیزاده اظهار کرد: پس از درج خبری در کانال‌های خبری با عنوان قطع درختان جنگلی توسط فردی و درج تصویر خودرو فرد متخلف در حین قطع با توجه به ناخوانا بودن شماره پلاک خودرو موضوع از طریق یگان حفاظت منابع طبیعی استان مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از طریق پلیس امنیت اقتصادی خودرو مورد نظر شناسایی شد، افزود: فرد متخلف دستگیر و توسط یگان حفاظت به محل قطع درختان جنگلی اعزام و به تخلف خود اعتراف کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: فرد متخلف در حال حاضر به پرداخت ۲۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی شهرستان نمین معرفی شده است.

قلی‌زاده با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی بیان کرد: علیرغم تمام تلاش‌ها و اهتمام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی، بدون همکاری‌های مردمی امکان صیانت کامل از منابع طبیعی وجود نخواهد داشت و این مشارکت‌های مردمی است که می‌تواند از تجاوز و تخریب عرصه‌های ملی به طور صد درصد پیشگیری کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تنگاتنگ دستگاه قضائی استان در امر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی خواستار برخورد و تعیین مجازات سنگین با این چنین افراد و مخربین به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی شد.

انتهای پیام/

کد خبر

اخبار مرتبط

نظرات