رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

فرماندار نمین ضمن اشاره به اشتغالزایی ۱۳۸ درصدی از همکاری ضعیف بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج طیب امینی ۲۸ اردیبهشت در آیین اختتامیه دوره آموزشی گلیم سوزنی (ورنی بافی) کمیته امداد امام خمینی شهرستان نمین اظهار کرد: در سال گذشته تعهد اشتغال شهرستان ۱۶۰۰ نفر بود که توانستیم برای ۲۳۰۰ نفر شغل با تحقق ۱۳۸ درصدی ایجاد کنیم.

امینی افزود: برای امسال نیز ۱۶۰۰ نفر تعهد اشتغال داریم که در تلاشیم با برنامه‌ریزی‌های اصولی و عملیاتی برای ۳۰۰۰ نفر شغل ایجاد کنیم.

فرماندار نمین با بیان اینکه ۲هزار و ۱۰۰ نفر بیکار در شهرستان وجود دارد بیان کرد: کارخانجات و سایر سازمان‌ها هزار و ۵۰۰ نفر نیروی کار درخواست کردند که بخش اعظمی از بیکاران صاحب شغل خواهند شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با حمایت بنیاد برکت و سایر سازمان‌ها نزدیک ۴۰ میلیاردتومان تسهیلات در حوزه اشتغال پرداخت شد.

امینی با اشاره به همکاری ضعیف بانک‌ها با دستگاه‌های اجرایی گفت: در حوزه اشتغالزایی بانک‌ها نهایت همکاری را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

فرماندار نمین ضمن اشاره به برگزاری جشنواره گلیم در عنبران گفت: راه‌اندازی دبیرخانه شهر ملی گلیم عنبران در حال طی مراحل نهایی خود است و با تامین اعتبار برای ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و به ویژه گلیم در تلاشیم تا این مهم را نیز به مردم شریف منطقه تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط

نظرات