رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

بعد از چند سال تعطیلی موزه نمین:

بازگشت اشیای موزه صارم السلطنه نمین نیمه خرداد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: موزه شهرستان نمین با همکاری شورای اسلامی این شهر تا نیمه خرداد بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ در بازدید از موزه شهرستان نمین گفت: موزه نمین با همکاری شورای اسلامی این شهر تا نیمه خرداد بازگشایی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این موزه به دلیل کمبود نیروی انسانی حفاظتی در ماه‌های اخیر تعطیل بود و با پیگیری نمایندگی اداره کل میراث‌فرهنگی در شهرستان نمین و تامین نیروی حفاظتی از سوی شورای شهر، موزه برای بازدید عموم آماده می‌شود.

او تاکید کرد: ساختمان موزه نیاز به تعمیرات جزئی و تمیزکاری دارد که این اقدامات در فرصت موجود انجام می‌شود و با انتقال آثار از مخزن، پیش از تعطیلات نیمه خرداد ماه موزه آماده فعالیت می‌شود.

محمدی ادیب ادامه داد: مشکل نیروی انسانی و حفاظتی از جمله مشکلات موجود در مسیر فعال نگه داشتن موزه‌های استان به ویژه در شهرستان‌هاست که با تعامل شهرداری و شوراهای اسلامی شهر به دنبال مرتفع کردن این مشکل و فعال‌سازی همه موزه‌های استان هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات