رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

اوقات شرعی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری ساختمان فرهنگسرای نمین و عنبران در هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی اردبیل، ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های در حال احداث حوزه راه و شهرسازی شهرستان نمین با اعلام این مطلب اظهار کرد : پروژه فرهنگسرای نمین با زیربنای ۹۲۰ متر مربع یک ساختمان فرهنگی و هنری در ۲ طبقه طراحی و احداث شده که طبقه همکف آن با ۶۶۶ مترمربع دارای سالن انتظار ، کلاس آموزش، اتاق اداری، خدماتی، سالن اجتماعات، اتاق گریم و انبار بوده و در طبقه اول به مساحت ۲۱۳مترمربع اتاق اداری، کلاس آموزش ، اتاق کنترل، تدارکات و لابی طراحی و طبقه زیرزمین ۲۵.۷۷ متر مربع دارای موتورخانه با سیستم حرارت مرکزی است.  

وی گفت : پروژه فرهنگسرای عنبران نیز با زیربنای ۶۰۰ متر مربع در ۲ طبقه طراحی و احداث شده و از نظر توسعه فرهنگ و هنر می تواند با توجه به وجود کاربری های متعدد از جمله سالن همایش با گنجایش۳۰۰ نفر و همچنین با برگزاری کلاس متعدد آموزشی و فرهنگی در منطقه موثر واقع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : طبقه همکف پروژه فرهنگسرای عنبران دارای سالن انتظار ، کلاس آموزش ، اتاق اداری ، خدماتی ، سالن اجتماعات ، اتاق گریم و انبار بوده و در طبقه اول نیز اتاق اداری ، کلاس آموزش ، اتاق کنترل ، تدارکات و لابی پیش بینی شده و طبقه زیر زمین ۲۵.۷۷ متر مربع دارای موتورخانه با سیستم حرارت مرکزی است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به روند عملیات اجرایی پروژه احداث تونل دوم حیران پرداخت و گفت : قسمت عمده ای از عملیات اجرایی این پروژه به پایان رسیده و در ادامه با شروع بکار پیمانکار جدید ، عملیات پیکور زنی ( خاکبرداری سنگی کف تونل ) پاشنه ها در قسمت پاطاق آغاز گردیده و در حال حاضر بطول۱۶۰متر از آن انجام شده و آماده عایق بندی و پوشش نهایی است.

دبیر شورای مسکن استان به ثبت نام کنندگان و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نمین نیز اشاره کرد و افزود : ۲ هزار و ۴۳۹ نفر متقاضی در این طرح نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند که از این تعداد ۲۹۳ نفر در نمین ، ۱۳ نفر در آبی بیگلو و ۳ نفر در عنبران پس از بررسی های لازم تایید نهایی و واجد شرایط شناخته شدند.

حیدری ادامه داد : تاکنون ۲۰۶ نفر متقاضی این طرح در شهرستان نمین نسبت به افتتاح حساب بانکی اقدام کرده و ۱۷۹ نفر نیز در شهر نمین واریز وجه و آورده بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید جلسه جمع بندی و بررسی پروژه های حوزه راه و شهرسازی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان نمین برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات