رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

تیم ملی اسکی روی چمن اردوی آماده سازی جهت حضور در مسابقات پیش رو خود را در فندوقلو برپا کرد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج ، تیم ملی اسکی روی چمن کشورمان اردوی آماده سازی خود را در پیست اسکی چمن فندوفلوی نمین برپا کرد .

یوسفی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نمین که به دعوت داریوش شاهماری رییس هیات اسکی شهرستان نمین از اردوی تیم ملی اسکی چمن بازدید کرد و گفت: پیگیری های لازم را در جهت تکمیل این پیست انجام خواهیم داد .
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نمین خاطر نشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته به راه دسترسی پیست را به جد پیگیر هستیم و امید داریم در آینده نزدیک این امر اتفاق بیافتد .
اوگفت حضور و اردوی تیم ملی می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب و خاص برای شهرستان باشد و ظرفیت هایی که مناطق گردشگری نمین بخصوص برای این پیست با طول ۸۵۰ متر و شیب‌های مختلف، برای اسکی روی چمن مناسب است و امیدواریم با استاندارد سازی این پیست شاهد درخشش اسکی بازان استان و کشورمان در میادین ملی و بین المللی باشیم .
در این بازدید محمدپور رییس هیات اسکی استان ضمن تقدیر از تلاشهای داریوش شهماری رییس هیات اسکی نمین و قدردانی ازحضور معاون فرمانداری ، خواستار حمایت فرمانداری نمین از تسریع اتمام پروژه مدرسه و پیست اسکی نمین شد.
محمود غلامی سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به وضعیت بسیار مطلوب چمن و شیب پیست، اخذ مسابقات جهانی در سال ۱۴۰۳ را برای پیست فندقلو منوط به اتمام تله اسکی عنوان کرد .
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات