رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت: با استفاده از هزار و۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

به گزارش ویلکیج به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین در بازدید از محور اردبیل-آستارا با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران ۳۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه ها و نقاط پربرخورد شهرستان نمین نصب کرده اند گفت:در این مدت راهداران ۵۹ کیلومتر شانه سازی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه در ۳ ماهه گذشته ۱۳۵ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین تسطیح و رگلاژ شده تصریح کرد:۱۱۰ مورد از تیرهای روشنایی با دپوی خاکریز ایمن سازی شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین حفاظت وصیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد:با حضور ۱۱۰ موردگشت راهداری در حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۲۴ مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی و متوقف شده،۲۱ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری وبا اخذ۹ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثارتجاوز اقدام شده است.

آزاد در مدت یاد شده از جابجایی ۳۱۵ هزار و ۳۲۷ تن کالا توسط ۲۴ شرکت فعال حمل ونقل کالا در شهرستان نمین خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت بیش از ۱۳ هزار برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

وی در سه ماهه گذشته جابجایی ۳ هزار و۲۸۹ نفر مسافر را از این شهرستان یادآور شدو اظهار کرد:۲ شرکت مسافری در شهرستان نمین در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین انجام ۸۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی و ۳۰۰ تن نمک پاشی، اصلاح و بازسازی ۲۵ شاخه گاردریل،رنگ آمیزی ۲۹۰ متر مربع از سرعتکاهها،جمع آوری و بازسازی ۶۵ عدد از تابلوهای فرسوده،شستشوی هزار و۵۰۰ عدد تابلو،انجام ۵۰ کامیون عملیات ریزش برداری و حمل ۳۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۳ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی  رابرعهده داردگفت: از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومترراه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومترنیز راه مرزی است.

اخبار مرتبط

نظرات