رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

هم‌زمان با هفته دولت؛

مسکن مددجویی در شهرستان نمین افتتاح شد

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین از افتتاح مسکن مددجویی در روستای ننه کران شهرستان نمین همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، محمدعلی صادقی، رئیس کمیته امداد شهرستان نمین، نهم شهریور ماه با اعلام خبر افتتاح مسکن مددجویی در نمین اظهار کرد: در یک مراسم که فرماندار شهرستان نمین و مسئولان بخش مرکزی حضور داشتند یک باب مسکن مددجویی که با تلاش کمیته امداد و مساعدت نهاد‌های انقلابی احداث شده بود تحویل خانواده تحت حمایت این نهاد شد.

وی افزود: بسیج سازندگی در کنار فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در ساخت مسکن مددجویی نیز کمک کار کمیته امداد بوده و در قالب این تفاهمنامه تکمیل واحد‌های مسکونی نیمه تمام را در شهرستان نمین شاهد هستیم.

صادقی اولویت اصلی کمیته امداد را در سال‌جاری در دو حوزه مسکن و اشتغال یادآور شد و گفت: تفاهمنامه کمیته امداد را با سپاه و بنیاد مسکن شاهد هستیم تا با تامین اعتبار مورد نیاز ساخت مسکن مددجویان روستایی در سال‌جاری به اتمام رسیده و شرایط بهتری را در خانه‌دار کردن خانواده‌های نیازمند شاهد باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین خاطر نشان کرد: در این شهرستان ساخت ۱۸ واحد مسکن در مرحله اجرا است که با بهره‌برداری از دو واحد مسکن در هفته دولت فرایند ساخت ۱۶ واحد با پیشرفت ۳۰ تا ۶۰ درصد در مراحل انجام است.

وی گفت: در کنار تعمیر مسکن شهری و روستایی، برای مددجویان طرح‌های خودکفایی و خوداشتغالی نیز در نمین و روستا‌های آن با پرداخت تسهیلات به انجام رسیده و تعهد خودکفایی ۹۰ نفر از مددجویان شهرستان در نمین و عنبران به سرانجام رسیده است.

صادقی بیان کرد: همزمان با هفته دولت دیدار، سرکشی و دلجویی از مددجویان سالمند زمین‌گیر و صعب‌العلاج ساکن در روستا‌ها را نیز شاهد بودیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: با تهیه بسته معیشتی در این ایام سعی کردیم تا به همراه مددکار از این خانواده‌ها دیدار و دلجویی کرده و اسباب رضایت خداوند متعال را فراهم کنیم.

صادقی از اهدای یک سری لوازم جهیزیه به همت یک خیر در شهر آبی‌بیگلو خبر داد و افزود: با هماهنگی حوزه اشتغال و خودکفایی این اقلام شامل بخاری، اجاق گاز، جارو برقی، فرش و ظروف کامل آشپزخانه به مددجویان شهرستان نمین اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین دیدار با خانواده شهدا و جانبازان در شهر عنبران در گرامی‌داشت هفته دولت را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه شهدا و ایثارگران چشم و چراغ این ملت هستند همواره قدردان این سرمایه‌های معنوی هستیم.

وی به تعامل مضاعف با خیران برای گره‌گشایی از وضعیت زندگی مددجویان و خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: در تعامل انجام شده با خیران گمنام استان اردبیل، مبلغ ۷ میلیون تومان به صورت نقدی دریافت تا این مبلغ صرف لوازم التحریر ۲۶ نفر از دانش‌آموزان در آستانه سالتحصیلی جدید باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین اظهار کرد: همچنین با تهیه و خرید ۳ فقره تشک مواج از مراکز تجهیزات پزشکی به بیماران سالمند زمین‌گیر و صعب العلاج اقدامات موثر و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا این اقلام تحویل مددجویان شود.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات