رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

امام جمعه بخش عنبران گفت: نهاد مقدس کمیته امداد با عملکرد شایسته و بی‌نظیر خود به عنوان یکی از پاک‌ترین نهاد‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، حجت‌الاسلام یاور مرادی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: خداوند متعال توفیق خدمت به بندگان را نصیب همه نمی‌کند بلکه این توفیق بندگان مخلص الهی است که با نیتی پاک در مسیر خدمت‌رسانی قدم گذاشته و سعی می‌کنند با مردمداری حرکت‌های ارزشمندی را به یادگار بگذارند.

او افزود: افراد خیر و نیکوکار با نیتی پاک، قدم در مسیر انبیا و اولیای الهی می‌گذارند تا بتوانند صفات شایسته خیرخواهی را در جامعه ترویج کنند.

حجت‌الاسلام مرادی بیان کرد: در کشور ما نیز به برکت نفس پاک امام راحل (ره)، بنیان نهاد ارزشمند کمیته امداد پایه‌ریزی شده تا اقدامات موثر و حرکت عظیمی را در تقویت روحیه مردمداری شاهد باشیم.

او افزود: از اول انقلاب تاکنون برخی از جریان‌ها و نهاد‌ها و مسئولان و منصوبان آن‌ها دچار آسیب شده و به حاشیه رفتند، اما نهاد انقلابی کمیته امداد از این خطر در امان مانده و مورد صیانت قرار گرفته است.

امام جمعه بخش عنبران ذات و حقیقت کمیته امداد را حرکت خیرخواهانه در رفع نیازمندی فقرا و درماندگان اعلام کرد و گفت: به تناسب تقدس و پاکی این نهاد، کارگذاران کمیته امداد و خدمت گیرندگان نیز افراد شایسته و پاکدستی هستند که به جریان پایداری و بقای این نهاد کمک کرده‌اند.

حجت الاسلام مرادی از کمک‌های نوعدوستانه مردم مناطق مختلف کشور در قالب این نهاد به نیازمندان و فقرا قدردانی کرد و ادامه داد: اگر اعتراض و اختشاشی نیز رخ می‌دهد علیه اختلاس و افراد بدنیت است در حالی که کوچک‌ترین اعتراض و گله‌مندی را از نهاد کمیته امداد به عنوان شجره طیبه و پاک انقلاب شاهد نیستیم.

او با قدردانی از فعالیت‌های عمرانی و حرکت‌های تاثیرگذار کمیته امداد در دو حوزه اشتغال و مسکن گفت: در عنبران با راه اندازی مرکزنیکوکاری ساماندهی کمک‌های مردمی را برای رفع نیازمندی فقرا و مستمندان شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام مرادی افزود: کمیته امداد فراتر از سایر نهاد‌ها با نیتی پاک و به دور از سلایق فردی، حزبی و گروهی سعی در پرداخت تسهیلات کم بهره برای نیازمندان دارد تا هم در تامین سرپناه و هم معیشت مناسب، یاریگر خانواده‌های نیازمند باشد.

اخبار مرتبط

نظرات