رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

قهرمان ووشو بازی‌های آسیایی:

اهتزاز پرچم ایران غرورآفرین است

یوسف صبری، قهرمان اردبیلی رشته ووشو، تمرکز، تلاش و پشتکار را عوامل اصلی قهرمانی خود معرفی کرده و از حمایت مردم و مسئولین ابراز خرسندی کرد و گفت: آخرین بار طلای بازی های آسیایی ۱۷ سال قبل توسط حسین رضازاده به اردبیل آمده بود و اکنون من در رشته ووشو موفق به این کار شدم.

قهرمان ووشو بازی‌های آسیایی: اهتزاز پرچم ایران غرورآفرین است

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از فارس؛ یوسف صبری قهرمان اردبیلی وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت های آسیایی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس،کسب عنوان در بازی های آسیایی را رویدادی مهم تلقی کرده و عنوان کرد: سطح رقابت ها در این دوره بسیار بالا بوده و اهمیت آن در سطح المپیک بود. همه تیم ها و بازیکنان در شرایطی ایده آل بودند.بیش از ۲ سال برای این عنوان تلاش کردم و در طی این مدت ۲۰ کیلوگرم از وزن خود کاهش دادم.خدا را شکر که با پشتکار و انگیزه بالا در رسیدن به این جایگاه، سربلند بیرون آمدم و با دعای مردم به مدال طلا رسیدم.

اهتزاز پرچم ایران در سکوی اول قهرمانی غرورآفرین است

یوسف صبری، تمرکز در رشته ورزشی ووشو را از دیگر دلایل موفقیت خود دانسته و افزود: به غیر از ووشو، به فعالیت دیگری مشغول نیستم و تمام تمرکز من در این زمینه معطوف است. از سال ۹۰ وارد رشته ووشو شده و در سال ۹۳ به تیم ملی دعوت شدم. طی سالیان اخیر عناوین متعددی از جمله: طلای جوانان جهان،دو دوره طلای بزرگسالان جهان و جام جهانی و چند مدال بین المللی کسب کرده بودم و تنها،مدال بازی های آسیایی را نداشتم که به لطف خداوند این عنوان نیز به دست آمد.

وی افزود: برای هدف بعدی رقابت ها، ۱۴ مهر عازم اردوی تیم ملی شده و برای مسابقات جهانی آمریکا که ۲۸ آبان شروع میشود تمرین خواهیم کرد.

قهرمان ووشوی آسیا، نمایش پرچم ایران،بالاتر از سایر کشورها را حسی غرورآفرین توصیف کرده و گفت: وقتی پرچم کشورتان در بالاترین نقطه نمایش داده میشود، احساسات شما را جریحه دار میکند و منجر به اشک شوق میشود. هیچ احساسی بهتر از فکر کردن به افتخار عزیزانتان و غرور مردم زادگاهتان، در این لحظه خوشحال کننده تر نیست.

وی افزود: از تمامی مردم استان اردبیل به خصوص مردم عزیز آبی بیگلو و مسئولین محترم،تقدیر و تشکر میکنم که سنگ تمام گذاشتند. این تجلیل و حمایت ها، روحیه و انگیزه من برای ادامه مسیر قهرمانی را بیشتر میکند.

خانواده‌ها مانع از فعالیت نوجوانان در رشته‌های ورزشی نشوند

یوسف صبری سطح رشته ووشو در استان اردبیل را بسیار بالا دانسته و عنوان کرد: اردبیل با وجود استعدادهای فراوان، از پتانسیل بسیار بالایی برای کسب عناوین قهرمانی برخوردار است.آخرین بار طلای بازی های آسیایی ۱۷ سال قبل توسط حسین رضازاده به اردبیل آمده بود و اکنون من در رشته ووشو موفق به این کار شدم.

وی تشریح کرد: اردبیل در سالیان گذشته همواره در رشته ورزشی ووشو،هم در بخش نمایشی(تالو) و هم در بخش مبازره حائز مقام بوده است.فدراسیون ووشو نیز، در سالهای اخیر سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است.تنها خواسته من از مسئولین این است که جاده های پیشرفت را با تجهیز امکانات مناسب برای قشر جوان و نوجوان فراهم آورند.

وی افزود: از تمامی خانواده ها تقاضا دارم تا با محدود کردن فرزندان خود، مانع از پیشرفت استعداد آنها نشوند‌. خانواده ها باید اجازه دهند تا نوجوانان در رشته ورزشی دلخواه خود فعالیت کنند و برای کشور افتخار آفرین باشند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

نظرات