رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

اوقات شرعی

در حاشیه سفر استاندار به شهرستان نمین:

بازدید استاندار اردبیل از پروژه‌های گردشگری نمین

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان نمین از دو پروژه گردشگری هتل چهار ستاره و مجتمع گردشگری در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، استاندار اردبیل امروز سوم آبان ماه ۱۴۰۲ در سفر به شهرستان نمین از دو پروژه گردشگری در این شهرستان بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در مورد این پروژه‌ها گفت: هتل چهار ستاره یکی از پروژه‌های مهم شهرستان نمین است که با ۶۵ اتاق و حدود ۲۰۰ تخت و در زمینی به مساحت یک هکتار در حال اجراست.

نگار سریع‌الاطلاق افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد در حال اجراست و پس از اتمام به عنوان یکی از تکمیل‌ترین مراکز اقامتی استان خدمات مناسبی به گردشگران ارائه خواهد داد.

او همچنین با اشاره به دیگر پروژه‌ای که مورد بازدید قرار گرفت، تاکید کرد: مجتمع گردشگری ایرانیان در روستای سولا در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰۰ متر مربع به منظور ارائه خدمات ویژه به گردشگران با پیشرفت ۲۵ درصدی در حال اجراست.

معاون سرمایه‌گذاری استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر این ۴ پروژه گردشگری دیگر نیز در شهرستان نمین در حال احداث هستند که مجموع این ۶ پروژه با اشتغالزایی ۱۲۵ نفری، ۱۳۰ اتاق و بیش از ۲۵۰ تخت به ظرفیت مراکز اقامتی استان اضافه می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات