رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تخصیص پروژه به ۲۰۱ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان نمین 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تایید نهایی ۲۹۵ نفرمتقاضی طرح نهضت ملی مسکن و تخصیص پروژه به ۲۰۱ نفر در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نمین  اظهار کرد: کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نمین در شهرهای نمین، عنبران و آبی بیگلو به تعداد ۲ هزار و ۴۹۶ متقاضی بود که پس از پالایش و بررسی به عمل آمده ۲۹۵ نفر تایید نهایی شده و برای ۲۲۴ نفر تامین زمین صورت گرفته و ۲۰۱ نفر نیز تخصیص پروژه انجام یافته و ۱۷۶متقاضی هم آورده بالای ۴۰ میلیون تومان داشته اند. 

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های در حال ساخت مسکن شهرستان نمین افزود: از مجموع ۲۰۴ واحد پروژه‌های ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، ۴۸ واحد به صورت ۵ قطعه ۴ واحدی در هفته دولت سال جاری افتتاح و ۲۰ واحد عملیات نازک کاری آن شروع شده و در دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهد شد و ۸ واحد نیز در حال اتمام اسکلت است و در سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از۸۰ واحد دیگر هم۴۰ واحد در مرحله اتمام اسکلت و۴۰ واحد در مرحله اتمام سقف اول با پیشرفت فیزیکی۳۰ درصد در حال اجرا بوده و برای ۷۶ واحد نیز تامین زمین انجام و در قالب گروه ساخت ۴ واحدی تحویل بنیاد مسکن شده که ۴۸ واحد از آن در مرحله خاکبرداری و پی کنی است.

حیدری از انتخاب پیمانکار جهت انجام عملیات اجرایی آماده‌سازی محل احداث طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان نمین خبر داد و افزود: طی فراخوان انجام شده پیمانکار آماده‌سازی سایت ۲۴ هکتاری در شهرستان نمین انتخاب و در حال عقد قرارداد می‌باشد.

وی ادامه داد: ۴۰۰ قطعه زمین برای ۶۳۵ نفر از متقاضیان واجد شرایط قانون طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به وضعیت پروژه‌های در حال احداث حوزه اجرای ساختمانهای دولتی در شهرستان نمین نیز اشاره کرد و گفت: دو مجتمع فرهنگی و هنری شهرهای نمین و عنبران با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال انجام و در بازدید و سفر شهرستانی استاندار اردبیل، مقرر شد تحویل دستگاه بهره بردار شده تا نسبت به تجهیز این مکان اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات