رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

اوقات شرعی

آیین استانی زنگ پژوهش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در منطقه نمین برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار ویلکیج، کلام اله صفری در این مراسم با اشاره به فعالیت های پژوهشی در آموزش و پرورش گفت: پژوهش یکی از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت کشور است که جامعه را به سمت تحرک علمی سوق می دهد. بنابراین باید در آموزش و پرورش تلاش کنیم تا تمام فعالیت ها پژوهش محور بوده و هر مدرسه به عنوان یک مرکز پژوهشی شناخته شود.

صفری با اشاره به ساحت های ششگانه سند تحول اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۱ راهکار مستقیما به مسئله پژوهش پرداخته است و بر اساس آن باید زمینه های لازم برای فعالیت های پژوهش معلمان و دانش آموزان فراهم شود. خصوصا پژوهش های کاربردی همچون اقدام پژوهی، درس پژوهی، تحلیل محتوای کتب درسی و… که می تواند مستقیما در بهبود کیفیت آموزشی تاثیرگذار باشد.

وی افزود: برای ایجاد یک انقلاب فکری در بین نسل جدید دانش آموزان و همچنین تحول در نظام آموزشی کشور، نیازمند آن هستیم که تمام تصمیمات پیوست پژوهشی داشته باشد چرا که ماهیت پژوهش آسیب شناسی و پیش بینی پدیده ها می باشد.

در این برنامه همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز با اشاره به توفیقات علمی و پژوهشی این منطقه اظهار داشت: یکی از افتخارات منطقه نمین رشد ۲۰ درصدی تعداد قبولی های کنکور سراسری می باشد. همچنین کسب رتبه های برتر استانی در ۵ محور جشنواره خوارزمی و کسب ۵۶ مقام برتر کشوری و استانی در جشنواره ها و مسابقات حوزه پرورشی و فرهنگی از دیگر توفیقات دانش آموزان و فرهنگیان منطقه نمین می باشد.

بابایی افزود: امسال در حوزه پژوهشی نیز معلمان منطقه نمین خوش درخشیده و موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر استانی و کشوری شدند که لازم می دانم به همکاران محترم، خانم خادمی و آقای صمدی فرد بابت کسب این موفقیت های بزرگ تبریک بگوییم.

زنگ پژوهش در مدارس استان اردبیل نواخته شد

زنگ پژوهش در مدارس استان اردبیل نواخته شد

زنگ پژوهش در مدارس استان اردبیل نواخته شد

زنگ پژوهش در مدارس استان اردبیل نواخته شد

زنگ پژوهش در مدارس استان اردبیل نواخته شد

اخبار مرتبط

نظرات