رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:

اختصاص ۲۵ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در نمین

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص ۲۵ هکتار زمین به نام شهرک امام رضا (ع) در شهر نمین به تعدادی از متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از روند اجرای آماده سازی زمین تخصیص داده شده به طرح جوانی جمعیت در شهرستان نمین اظهار کرد: از ابتدای قانون جوانی جمعیت در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان اردبیل تعداد ۱۶۶۷ خانواده متقاضی دارای سه فرزند و بیشتر در قالب اجرای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای دریافت زمین در استان اردبیل ثبت نام نموده‌اند که اقدامات اختصاص زمین به‌صورت کاملاً” رایگان به این متقاضیان در حال انجام است.

وی به اختصاص قطعی ۳۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: متراژ زمین‌های اختصاص یافته به هر متقاضی ۲۰۰ متر و ساخت مسکن در این زمین‌ها به‌صورت ویلایی خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان اردبیل تعداد ۳۶۰ خانواده ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال نیز ثبت نام کرده‌اند که هزینه آماده سازی زمین این عزیزان رایگان خواهد بود.

حیدری گفت: به‌دلیل کمبود زمین ملی و دولتی در شهرستانهای اردبیل، نیر و سرعین، اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اختصاص ۲۵ هکتار زمین مرغوب در شهرستان نمین بنام شهرک امام‌رضا (علیه‌السلام) به‌عنوان نزدیک‌ترین منطقه به مرکز استان اردبیل در حال اجرا است.

وی از روند اجرای زمین ۲۵ هکتاری اختصاص داده شده به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان نمین با نام شهرک امام‌رضا (علیه‌السلام) ابراز رضایت کرد.

حیدری از توجه کارشناسان و پیمانکاران طرح به همه نیازهای ساکنین خبر داد و گفت: در ساخت شهرک امام‌رضا (علیه‌السلام) فضای آموزشی و علمی، بهداشتی و درمانی، مراکز تفریحی، خدماتی و اداری جهت آسایش و رفاه ساکنین پیش بینی شده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید میدانی، ضمن گفتگو با پیمانکار و کارشناسان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بر تسریع در اجرای پروژه و خدمت رسانی به مردم و متقاضیان طرح تأکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات