رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین در بازدید سرزده از تصفیه خانه شهرک صنعتی و نیز محل‌های ورود پساب تصفیه خانه فاضلاب اردبیل به رودخانه قره‌سو بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج  نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، حسن شاهی در بازدید سرزده از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی و نیز محل‌های ورود پساب تصفیه خانه فاضلاب اردبیل به رودخانه قره‌سو، اظهار کرد: حسب بررسی‌های به‌عمل آمده، قسمتی از تصفیه‌خانه به لحاظ اشکال فنی عملا کارایی نداشته و قسمت دیگر نیز کفایت تصفیه کامل را ندارد.

وی افزود: تصفیه اصولی و مطابق با مقررات زیست محیطی در خروجی فاضلاب اردبیل صورت نمی‌گیرد.

ورود دادستان نمین به ماجرای آلودگی رودخانه قره‌سو

دادستان نمین ادامه داد: لازمه جلوگیری از آلودگی رودخانه قره‌سو، ارتقای وضعیت فعلی هر ۲ تصفیه‌خانه به دستگاه‌های مجهز و راه اندازی سیستم پایش آنلاین جهت نظارت روزانه است.

شاهی با اعلام اینکه متاسفانه به لحاظ عدم بارش، آب رودخانه خشک شده و تنها آب روان، همین پساب‌های آلوده رها شده از تصفیه خانه‌ها است، تصریح کرد: بنابه گزارش‌های واصله، برخی مواقع از آب‌های آلوده در مصارف زراعی منطقه نیز استفاده شده است.

وی با انتقاد از عملکرد متولیان امر در این‌خصوص، افزود: پیگیری موضوع آلودگی رودخانه قره‌سو، به صورت جدی از دستگاه‌های مرتبط تا رفع مشکل ادامه داشته و  نتیجه اقدامات دادستانی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

پایان پیام

اخبار مرتبط

نظرات