رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

پروژه آبرسانی موقعیت شهید «محمد مرادجو» با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان نمین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از سبلان ما، عصر امروز پروژه آبرسانی موقعیت شهید«محمد مرادجو»، با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدزاده امام جمعه وطیب امینی فرماندار شهرستان نمین افتتاح شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به مناسبت‌های ماه بهمن اشاره کرد و گفت: امسال یقیناً یوم‌الله ۲۲ بهمن بسیار پرشورتر از هر سال جشن گرفته خواهد شد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور و حماسی خود پای صندوق‌های رأی خط بطلانی بر اندیشه‌های استکبار جهانی خواهند کشید و نشان خواهند داد که محاسبات دشمن بار دیگر غلط است.

سردار فدوی با بیان اینکه فعالان نه به انتخابات از شیطان پیروی می‌کنند گفت: توجیه یکی از خصوصیات شیطان است چراکه اول شبهه ایجاد می‌کند و بعد اظهار نظر می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن در ۱۱ اسفندماه به دنبال ضربه‌زدن به کشور است، گفت: مردم در ۱۱ اسفندماه بار دیگر نشان خواهند داد که دستگاه محاسباتی استکبار ناکارآمد است و محاسبات آنها همواره با مشکل مواجه می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران پیروزهای ملت مقاوم ایران در ۴۵ سال گذشته در میادین مختلف برابر استکبار جهانی را یادآور شد و گفت: مردم ما این‌بار نیز با بصیرت خود با حضور پرشور توأم با آگاهی ضمن شکست دشمن بر عزت و اقتدار ایران در جهان خواهند افزود.

 

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط

نظرات