رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

مازیار بابایی رئیس آموزش و پرورش شهرستان نمین:

موزه آموزش و پرورش در نمین در حال تکمیل است

 مدیر آموزش و پرورش نمین از آماده افتتاح بودن سه مدرسه با ۳۰ کلاس درس و اخذ ۱۴ فقره سند مالکیت برای مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از ایرنا مازیار بابایی عصر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: مدارس کانکسی جمع آوری و مدارس شهری و روستایی بازسازی و رنگ آمیزی شده همچنین درآمد ستاد اسکان فرهنگیان ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در یک سال اخیر بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات آموزشی و کارگاهی خریداری و به همراه ۱۲ دستگاه رایانه و تجهیزات هوشمند به مدارس و هنرستان‌ها تحویل داده شد همچنین ۲۰۰ بسته نوشت افزار در میان دانش آموزان نیازمند نمین توزیع شده است.

مدیر آموزش و پرورش نمین کسب رتبه اول دانش آموزان در طرح ملی دادرس، رتبه اول پژوهشگر کشور و استان، رتبه اول رشته‌های جشنواره خوارزمی، مقام اول کشوری در گفتمان مهدویت و مقام اول کشور در طراحی سایت را از افتخارات آموزش و پرورش این شهرستان در یک سال اخیر اعلام کرد که با همت دانش آموزان و مربیان به دست آمده است.

وی گفت: موزه آموزش و پرورش نمین تاسیس و اولین مدرسه به صورت کلاسیک در سطح استان راه اندازی شده است و در طرح هجرت سه از ظرفیت‌های بسیج سازندگی در آماده‌سازی مدارس بهره بردیم.

بابایی افزود: ۲ همایش بزرگ کنکور در شهرستان برگزار و پایگاه‌های انتخاب رشته فعال شده است، میزان قبولی در رشته‌های پزشکی و تربیت معلم نیز افزایش یافته است.

مدیر آموزش و پرورش نمین تصریح کرد: سرمایه صندوق ضروری وام فرهنگیان برای کمک به فرهنگیان و بازنشستگان شهرستان تقویت شده و این در حالی‌ است که پرداخت رفاهی در آموزش و پرورش وجود ندارد.

وی با اشاره به راهبرد آموزش و پرورش نمین برای تقویت فضای آموزشی و پرهیز از حاشیه‌های سیاسی اظهار کرد: در حوزه آموزش از نقل و انتقال نیروهای معلم جلوگیری کردیم تا از دبیران توانمند استفاده کنیم و مدارس از معلمان باتجربه خالی نشود و در نتیجه، کیفیت آموزش بالا رفت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات