رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

اوقات شرعی

حجت الاسلام سید یاور مرادی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر عنبران گفت: عوارض میلیاردی که از معادن عنبران دریافت می شود در این منطقه هزینه شود.

امام جمعه عنبران افزود: به حدی کوه های عنبران از معادن اشباع شده اند که دیگر حتی مورچه ها هم نمی توانند در منابع طبیعی زندگی کنند.
وی ضمن انتقاد از فعالیت معدن جدید در عنبران گفت: مسئولان استانی و شهرستانی به مردم این منطقه رحم کنند و بیش از پیش آنها را اذیت نکنند.
حجت الاسلام مرادی گفت: همه مردم خود را تابع قوانین کشور می دانند و از طرفی صدور مجوز معادن نیز منوط به رضایتمندی اهالی آن منطقه است و این امر به صراحتاً در قانون صدور مجوزها قید شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از دادستان شهرستان نمین خواست به این امر ورود کرده و از فعالیت هرگونه معدن جدید در این منطقه جلوگیری کند و در ادامه اظهار کرد: مسئولان با اقدام موثر و به موقع خود از هرگونه تجمع مردمی و یا درگیری های احتمالی پیشگیری نمایند.
امام جمعه اهل سنت بخش مرزی عنبران با اشاره به اینکه ممنوعیت فعالیت معدن جدید در این بخش در شورای تامین مصوب شده است، افزود: هر چند که مجوز فعالیت این معدن پیش از تاریخ مصوبه شورای تامین است، اما شروع فعالیت آن بعد از مصوبه می باشد و باید جلوی فعالیت این معدن گرفته شود.
گفتنی است در چند کیلومتری ورودی شهر عنبران کارخانه چیپس سازی در حال احداث است و در نزدیکی آن یک معدن جدید شروع به فعالیت کرده است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات