رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

اوقات شرعی

در پی ضایعه شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه عنبران پیام تسلیتی صادر کرد

سید یاور مرادی امام جمعه عنبران در پیامی ضایعه شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهانشان را تسلیت گفت

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی و مجاهد، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، حضرت آیت‌ الله دکتر شهید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد آورد.

این مصیبت عظمی که درحین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم رخ داد و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم فرو برد.

این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشأ خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند. واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است، ادامه خواهد یافت.

این ضایعه‌ ی دردناک وبزرگ را خدمت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران اسلامی وملتهای مسلمان  تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال خواهانیم  این عبد صالح خدا و یاران و همراهانش را با اولیاء‌الله وخاصتا با مولای خود (علی بن موسی الرضا )محشور گرداند.

 

سید یاور مرادی امام جمعه بخش مرزی عنبران

اخبار مرتبط

نظرات