رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

اوقات شرعی

فرمانده انتظامی شهرستان نمین از کشف پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال”بیت‌کوین” در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، سرهنگ همت اللهیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از فعالیت غیرقانونی و استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال”بیت‌کوین” در یکی از روستاهای این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

پنج دستگاه استخراج بیت‌کوین در شهرستان نمین کشف شد

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی، در قالب گشت انتظامی به روستای مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل این فرد متخلف پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال و یک دستگاه مودم وای فای کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نمین اظهار کرد: کارشناسان ارزش تقریبی ماینرهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ اللهیاری بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: پلیس در برخورد با محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد کرد بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نمین با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از مخلان اقتصادی و قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی و مجرمانه موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات