رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ربيع أول ۱۴۴۶
  • 2024 Monday 16 September

اوقات شرعی

استاندار اردبیل در آیین افتتاح پیست اسکی فندقلو:

نمین آماده برگزاری مسابقات ملی و بین الملل در پیست اسکی فندقلو است

استاندار اردبیل گفت: فدراسیون اسکی از ظرفیت های خود برای معرفی پیست فندقلو استفاده کند

به گزارشخبرنگار ویلکیجج، استاندار اردبیل روز پنجشنبه در آیین افتتاح بخش تله اسکی پیست اسکی فندقلوی نمین با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی و طبیعی استان اردبیل گفت: منطقه فندقلو در دنیا بی نظیر لست به طوری که چنین منطقه و ظرفیتی نه تنها در کشور بلکه در منطقه هم نداریم.

عاملی با اشاره به اهمیت تکمیل زیرساخت‌های ورزشی تشریح کرد: یکی از مسائل مهم حوزه ورزش و گردشگری ورزشی زیرساخت‌های موردنیاز است که در این راستا با وجود محدودیت‌های مالی تلاش کردیم این زیرساخت‌ها را تأمین کنیم.

عاملی خواستار کمک و همراهی فدراسیون اسکی برای معرفی پیست فندقلو شد و گفت: ظرفیت هایی مانند پیست اوجور و آلوارس در دامنه های سبلان بی نظیر هستند و به اعتراف فعالان کوهنوردی سبلان از زیباترین کوه های جهان است.
استاندار اردبیل ادامه داد: هم چنین بخش‌هایی از راه دسترسی تله‌کابین حیران تکمیل و آسفالت شد و با راه‌اندازی بخش‌های جدید پیست اسکی زیرساخت‌های این بخش هم ایجاد خواهد شد و از همین رو ما این آمادگی را داریم امسال هم به نحو احسن مسابقات ملی و بین‌المللی را در این محل برگزار کنیم.
عاملی گفت: تمام تلاش ما باید این باشد که بهترین استفاده را از این پیست داشته باشیم و از ظرفیت‌های آن برای تولید ثروت و عزت استفاده کنیم و سوغات این استان برای گردشگران و هم‌وطنان حال خوب باشد و گردشگرانی که به اردبیل سفر می‌کنند باانگیزه مضاعف به شهر و دیار خود برگردند.
عباس نظریان ظهر امروز در آیین افتتاح پیست اسکی تله سیژ فندقلوی نمین اظهار کردشرایط آب‌وهوایی استان اردبیل بسیار مناسب و متفاوت بودباتوجه‌به شرایط مناسب آب‌وهوایی  فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی از بین ۵۲ فدراسیون کشور می‌تواند آورده بسیار خوبی برای استان اردبیل داشته باشد.
وی افزود: شرایط آب‌وهوایی اردبیل به‌گونه‌ای است که این منطقه به‌صورت ۴ فصل می‌تواند میزبانی ورزشکاران این رشته ورزشی را بر عهده داشته باشد و در فصل زمستان در مناطق اوجور، آلوارس، اندبیل و با افتتاح این پیست اسکی نیز  در تابستان در نمین می‌تواند میزبان خوبی باشد.
پایان خبر/

اخبار مرتبط

نظرات