رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اوقات شرعی

بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از محور‌های مواصلاتی نمین گفت: راهداران پرتلاش در جهت ارتقای ایمنی محور‌ها و سهولت تردد در ۷ ماه گذشته ۶ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام داده اند. او حفاظت و صیانت از راه و حریم آن […]

بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از محور‌های مواصلاتی نمین گفت: راهداران پرتلاش در جهت ارتقای ایمنی محور‌ها و سهولت تردد در ۷ ماه گذشته ۶ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام داده اند.

او حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را از وظایف بسیار مهم راهداران دانست و تصریح کرد: در این راستا این اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین با ۲۶۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم نسبت به شناسایی و توقف ۲۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز، جمع آوری ۱۹ مورد درختکاری غیرمجاز همچنین با اخذ ۲۳ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام نموده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین فعالیت ۲۶ شرکت حمل و نقل کالا ومسافر را در نمین خاطرنشان کرد و گفت: از ابتدا سالجاری تاکنون ۸۰۷ هزار تن کالا و ۴ هزار نفر مسافر توسط رانندگان پرتلاش و فعالان خستگی ناپذیر بخش حمل ونقل جاده‌ای جابجا شده اند.

خیاوی ۶۷۸ کیلومتر تسطیح و رگلاژ جاده شنی و حریم راه روستائی، رنگ آمیزی ۵۳۴ عدد تیر‌های روشنایی گردنه حیران، جمع آوری و باز سازی هزارو ۲۰۰ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی بیش از ۲۵ هزار عدد تابلو و علائم، شانه سازی ۱۳ کیلومتر از راه‌ها و پاکسازی زباله از سطح ۴۲ کیلومتر از جاده‌ها را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش نمین در ۷ ماه گذشته عنوان کرد.

او گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۴ کیلومتر راه ارتباطی درحوزه شهرستان نمین را برعهده دارد که از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی می‌باشد.

اخبار مرتبط

نظرات