رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

استاندار اردبیل گفت: اقدامات لازم در تسریع پیشبرد اهداف اجرایی پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین و شهرک صنعتی شماره ۲ با اتخاذ تمهیداتی همچون افزایش ماشین‌آلات و تامین مصالح برای ارتقای توسعه زیرساخت‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، اکبر بهنامجو در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های اساسی جو تعهدات ما بوده که زیرسازی بخشی از خیابان‌ها و جاده دسترسی انجام شده است و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز با رعایت مشخصات فنی و کیفی کارها به صورت مناسب است. در نظر است تا خرداد ماه ۱۴۰۰ عملیات زیرسازی و روسازی زیر ساخت‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌ها محقق شود.

استاندار اردبیل افزود: اقدامات لازم در تسریع پیشبرد اهداف اجرایی پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین و شهرک صنعتی شماره ۲ با اتخاذ تمهیداتی همچون افزایش ماشین‌آلات و تامین مصالح برای ارتقای توسعه زیرساختها انجام خواهد شد و بدیهی است اگر زیرساخت ها خوب انجام شود، سرمایه گذاران بزرگ نیز برای سرمایه‌گذاری در این بخش، رغبت بیشتری از خود نشان خواهند داد.

فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این بازدید با اعلام حجم کارهای اجرایی توسط این نهاد انقلابی گفت: این پروژه توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است که تخصیص اعتبارات آن از محل اعتبارات جهش تولید استان خواهد بود و برابر نقشه های اجرایی پروژه آماده سازی، زیرسازی و روسازی معابر دسترسی در سایت منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول حدود ۶ کیلومتر بوده که این امر مطابق مشخصات و نقشه های اجرایی در پهنه معابر ۴۰ و ۵۰ متری توسط امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن در حال اجرا است و پروسه کارهای اجرایی نیز وفق برنامه های زمانبندی شده در حال تحقق است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات