رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

اوقات شرعی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اقتصاد جدید گردشگری با ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی در عنبران تعریف شده است.

نادر فلاحی در دیدار با امام جمعه شهر عنبران اظهار کرد: توسعه صنایع‌دستی و گردشگری از برنامه‌های مهم در شهر عنبران است که در این زمینه اقدامات اساسی انجام شده است.

وی گفت: در کنار توسعه کارگاه‌های گلیم‌بافی و واگذاری نمایشگاه صنایع دستی عنبران به فعالان بومی با کمترین قیمت، برای اولین بار در شهر عنبران اقامتگاه‌های بومگردی ایجاد شده است که این امر زمینه برای رونق گردشگری را در منطقه فراهم کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با ایجاد این اقامتگاه‌ها اقتصاد جدید گردشگری در شهر عنبران تعریف شده و می‌توانیم شاهد توسعه صنعت گردشگری در این شهر و درآمدزایی از این طریق برای اهالی باشیم.

فلاحی با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران در شهر عنبران برای رونق گردشگری این منطقه گفت: این اداره کل همچنان از تمام عزیزانی که در این شهر قصد ایجاد و احداث واحد های گردشگری داشته باشند حمایت ویژه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام یاور مرادی، امام جمعه عنبران نیز در این دیدار از اقدامات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به دلیل تلاش‌ها برای ثبت عنبران به عنوان شهر ملی گلیم و توسعه گردشگری تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: این شهر مرزی با مشکلات عدیده بیکاری جوانان مواجه است که با تلاش‌های اداره کل میراث‌فرهنگی در دو سال گذشته شاهد بودیم قسمتی از جوانان و بانوان توانسته‌اند برای خود و خانواده اشتغالزایی کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ضمن دیدار با امام جمعه عنبران و تبریک سالروز ولادت حضرت نبی اکرم(ص)، از کارگاه‌های گلیم‌بافی شهر عنبران بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات